Het lukt mij niet om een bestelling door te geven. Wat nu?

Je kan, via het contactformulier, contact opnemen met onze klantendienst die je met plezier zal helpen.

Kan ik een reeds bevestigde bestelling wijzigen?

Een bevestigde bestelling kan niet worden gewijzigd.
Je kan, via het contactformulier, contact opnemen met onze klantendienst die je met plezier zal helpen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Een bevestigde bestelling kan helaas niet worden geannuleerd.
Je kan echter altijd je bestelling terugsturen.
Meer informatie kan je terugvinden in “Ruilen en retour van producten”.

Hoe kan ik mijn bestelling opvolgen? 
Na ontvangst betaling wordt het pakket verstuurd met Bpost.
Het track & trace nummer zal je gecommuniceerd worden zodra je bestelling is klaargemaakt en verstuurd wordt. Dit nummer zal je toelaten jouw pakje te volgen tot zijn aankomst bij je thuis

Ik ontving een bevestiging van mijn bestelling maar geen factuur. Waar kan ik deze terugvinden?

Na het bereiden en versturen van uw bestelling ontvangt je je factuur automatisch op het email adres dat u bij de bestelling opgaf.

Kan ik een ongelimiteerd aantal producten kopen?

Als de producten in voorraad zijn is er geen limiet.
Als je een hoeveelheid besteld dat niet op voorraad is wordt er een indicatie gegeven van het aantal stuks dat nog op voorraad is. Indien de bestelling alsnog niet kan voldaan worden heeft Sparkle Away het recht te bestelling te annuleren. Sparkle Away is niet verantwoordelijk voor voorraad wijzigingen bij de leveranciers.

Ik heb een artikel besteld en betaald maar het werd niet geleverd. Wat nu?

Je kan, via het contactformulier, contact opnemen met onze klantendienst die met plezier uw vraag zal beantwoorden.

Wat als ik een artikel ontvang dat ik niet besteld heb?

Je kan, via het contactformulier, contact opnemen met onze klantendienst die u met plezier zal helpen

Hoe verloopt een levering aan huis ?

Je pakje zal op de klassieke manier geleverd worden op het adres aangegeven tijdens je bestelling. Het is mogelijk dat men je vraagt een document te ondertekenen als bewijs van goede ontvangst van jouw pakje.

Ik heb een foutief leveringsadres ingebracht tijdens mijn bestelling. Kan ik dit nog aanpassen ?

Indien je vaststelt dat je je hebt vergist in het adres van levering raden we je aan onze klantendienst te contacteren.
We bevestigen echter niet dat deze nog zal kunnen worden gewijzigd.
Want, eens de bestelling in preparatie is is het onmogelijk nog iets aan te passen.

Het pakje werd thuis geleverd maar ik was niet aanwezig. Waar bevindt mijn pakje zich ?

In geval van afwezigheid plaatst de postbode een bericht in de brievenbus. Je hebt vervolgens drie mogelijkheden om je pakje op te halen :
• Je hebt 15 dagen om het op te halen in een postkantoor of postpunt vermeld op de kennisgeving.
• Je kan aan een derde vragen om je pakje op te halen in het postkantoor of postpunt vermeld op de kennisgeving. Om je pakje op te halen dient deze persoon zich aan te bieden met de ingevulde kennisgeving en ondertekend door de bestemmeling van het pakje.
• Je kan vragen dat je postbode het opnieuw aanbiedt op hetzelfde adres via www.bpost.be/nieuweaanbieding.

Kan ik mijn levering door iemand anders laten ophalen?

Een derde mag jouw pakje komen ophalen in de winkel of in een afhaalpunt indien deze persoon in het bezit is van jouw identiteitskaart en jouw aankoopbevestiging.

 

Wat indien mijn bestelling niet geleverd is ?

Indien je, na de opgegeven leveringstermijn, geen nieuws hebt over je bestelling kan je, via het contactformulier, contact opnemen met onze klantendienst die met plezier je vraag zal beantwoorden. Doch kan Sparkle Away nooit verantwoordelijke gesteld worden voor vertragingen door derden.

Wat zijn de verschillende leveringsmogelijkheden?

Thuislevering (of op het werk): het pakje zal op de klassieke manier op het adres van jouw keuze geleverd worden (thuis of op het werk). Tijdens de bestelling ontvang je een bevestiging dewelke je zal toelaten de status van het pakje online op te volgen.

Ik kreeg een melding met de vermelding dat mijn pakje thuis werd afgeleverd maar ik heb hem niet ontvangen. Wat nu ?

Je kan, via het contactformulier, contact opnemen met onze klantendienst die met plezier je vraag zal beantwoorden.

Wat zijn de verzendingskosten? 

Levering in België , €5.95 per pakket

Is het mogelijk een factuur te ontvangen voor mijn aankopen ?

Ja. Voor elke zending , is er een factuur voorhanden.

Kan ik mijn aankopen in alle veiligheid doen op de website Sparkle Away?

Het bestelproces is volledig beveiligd. Persoonlijke – en bankgegevens worden beschermd door een beveiligde SSL-server. Je kan dus in alle veiligheid op onze website je aankopen doen.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er beschikbaar voor mijn aankoop online ? 

De aanvaarde betalingsmogelijkheden zijn : Overschrijving , Bancontact, Maestro, Visa en Mastercard, Paypal.

Wanneer en hoe moet ik betalen ?

De betaling van je bestelling gebeurt onmiddellijk bij de validatie van je mandje.
Je betaalt dus op de website en niet na ontvangst.

Wat als ik één of meerdere bestelde artikels wens terug te sturen?

De producten dienen binnen de 14 kalenderdagen (beginnend vanaf de dag die volgt op de dag van ontvangst) te worden teruggestuurd. Neem voor elke retour eerst contact op met onze klantendienst via het contactformulier.

Wat zijn de voorwaarden voor een retour of omruiling ?

Indien het product niet werd gebruikt of uit de verpakking werd gehaald mag je dit gratis omruilen binnen een periode van 14 dagen in één van onze winkels. Deze termijn wordt gerekend vanaf de dag die volgt op ontvangst van het pakje.
Wegens hygiënische redenen nemen wij geen make-up producten terug indien die niet zijn verpakt.
Neem voor elke retour eerst contact op met onze klantendienst via het contactformulier om ze te informeren en de procedure te kennen.

Wat is de terugbetalingstermijn?

De terugbetalingstermijn kan oplopen tot 14 werkdagen na ontvangst van de teruggestuurde producten.

Hoe kan ik worden terugbetaald indien ik beslis mijn bestelling terug te sturen ?

Eventuele verzendingskosten, betaald bij de bestelling, worden niet terugbetaald, enkel indien het om een vergissing gaat die bij ons gebeurde.

Wat indien de ontvangen pakje beschadigd is?

Je kan, via het contactformulier, contact opnemen met onze klantendienst die met plezier je vraag zal beantwoorden.

Follow on Instagram

Instagram did not return a 200.